Programowanie (informat.)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Dostępność
dostępne
(13)
wypożyczone
(1)
Placówka
Skierniewice Wypożyczalnia
(10)
Brzeziny Wypożyczalnia
(3)
Rawa Maz. Wypożyczalnia
(1)
Autor
Garliński Wiktor
(5)
Wainewright Max
(5)
Henson Mike
(4)
Cellary Wojciech
(2)
Bednarek Krzysztof
(1)
Borkowska Agnieszka
(1)
Borkowski Paweł (informatyka)
(1)
DeMarco Tom
(1)
Iszkowski Wacław
(1)
Liukas Linda
(1)
Rzepniewska Magdalena
(1)
Turopolski Witold
(1)
Vorderman Carol
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(1)
1980 - 1989
(3)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Odbiorca
Dzieci
(1)
Temat
Powieść polska
(2890)
Polska
(2182)
Język polski
(1953)
Literatura polska
(1544)
Matematyka
(1437)
Programowanie (informat.)
(-)
Dziecko
(1249)
Poezja polska
(1180)
Nauczanie początkowe
(1121)
Historia
(1029)
Pedagogika
(949)
Pamiętniki polskie
(893)
Wychowanie
(853)
Powieść amerykańska
(832)
Powieść angielska
(724)
Język angielski
(708)
Nauczanie
(703)
Język niemiecki
(658)
Literatura
(613)
Fizyka
(610)
Opowiadanie polskie
(610)
Szkolnictwo
(591)
Wychowanie przedszkolne
(591)
Nauczyciele
(548)
Rodzina
(539)
Wychowanie w rodzinie
(536)
Filozofia
(535)
Publicystyka polska
(529)
Biologia
(495)
Chemia
(475)
Psychologia
(452)
Oświata
(449)
Geografia
(444)
Młodzież
(434)
Pomoce dydaktyczne
(409)
Dramat polski
(406)
Powieść francuska
(383)
Literatura młodzieżowa polska
(376)
Młodzież szkolna
(363)
Wojna 1939-1945 r.
(361)
Przyroda
(360)
Sztuka
(357)
Kobieta
(356)
Język rosyjski
(347)
Powieść rosyjska
(345)
Bibliotekarstwo
(342)
Unia Europejska
(340)
Matura
(338)
Nauczanie zintegrowane
(331)
Kultura
(328)
Biografie
(319)
Psychoterapia
(307)
Muzyka
(304)
Wojsko
(285)
Osobowość
(266)
Warszawa
(252)
Zarządzanie
(248)
Czytanie
(245)
Stosunki interpersonalne
(244)
Prawo
(243)
Gry i zabawy
(226)
Uczenie się
(221)
Socjologia
(218)
Wychowanie obywatelskie
(217)
Przedsiębiorstwo
(210)
Ochrona środowiska
(208)
Technika
(202)
Mowa
(201)
Pedagogika specjalna
(200)
Ekologia
(197)
Powieść niemiecka
(196)
Astronomia
(195)
Informatyka
(195)
Bibliografia
(191)
Wychowanie fizyczne i kultura fizyczna
(191)
Psychologia społeczna
(187)
Logopedia
(186)
Miłość
(186)
Gry edukacyjne
(183)
Dzieci
(179)
Praca
(178)
Metodologia
(177)
Uczucia
(175)
Testy
(172)
Lektura szkolna
(171)
Statystyka
(170)
Etyka
(167)
Środowisko człowieka
(166)
Rośliny
(161)
Regionalia
(159)
Języki
(158)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(156)
Literatura dziecięca polska
(156)
Psychologia rozwojowa
(153)
Psychologia wychowawcza
(152)
Żydzi
(151)
Alkoholizm
(150)
Reportaż polski
(149)
Szkolnictwo zawodowe
(147)
Egzaminy szkolne
(146)
Opieka społeczna
(144)
Gatunek
Podręczniki dla dzieci
(3)
Wydawnictwa dla dzieci
(3)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Czarowanie na ekranie! Gry komputerowe to jedna z tych rzeczy, które dzieci lubią najbardziej. Zwykle mogłyby bez końca siedzieć przed ekranem i zabijać kolejne smoki, projektować domy, przedzierać się przez dżunglę lub jeździć wyścigówkami. Jednak rzadko przychodzi im do głowy, że równie wielką przyjemność może sprawić zaprojektowanie i zbudowanie własnej gry! Tu zaczyna się twoje zadanie. Nie musisz być programistą, żeby pomóc swojemu dziecku odkryć fascynujący świat programowania - wystarczy ci ta książka. Zainstaluj proste, przyjazne dzieciom środowiska Baltie i Scratch, by rozpocząć podróż po czarodziejskiej krainie. Z pierwszymi zadaniami z powodzeniem poradzą sobie nawet kilkulatki, a im dalej w las, tym ciekawsze stają się wyzwania. Dzieci szybko uczą się, jak działać w świecie duszków, obiektów i poleceń. Co więcej, sprawia im to dużą frajdę. I wreszcie nadchodzi ten moment, gdy wiedzą już, o co chodzi w tym całym programowaniu - a jest to wiedza niezwykle cenna w dzisiejszych czasach!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Skierniewice Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76930 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brzeziny Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 31977 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brzeziny Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31233 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Skierniewice Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74863 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Skierniewice Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40018, 40017 (2 egz.)
Brzeziny Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30819 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Hello Ruby : programowanie dla dzieci / Linda Liukas ; przekład Magdalena Rzepniewska. - [Warszawa] : Sierra Madre, copyright 2016. - 112 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
"Hello Ruby" to niezwykła książka o programowaniu dla dzieci w wieku 4-8 lat, która poprzez zabawę wprowadzi je w fascynujący świat technologii. To pierwsza tego typu książka w Polsce. Nie jest podręcznikiem uczącym konkretnego języka programowania, ale pomaga rozwijać umiejętności, które przydadzą się w przyszłości każdemu młodemu programiście. Książka składa się z dwóch części: pięknie ilustrowanego opowiadania o przygodach Ruby i jej przyjaciół oraz zestawu ćwiczeń. Zadania przedstawią w praktyce problemy ze świata kodowania: jak stworzyć algorytm (mycia zębów), jak rozpoznać wzór (obrazków na tapecie), jak ułożyć pętlę (figur tanecznych), czy też jak szukać błędu w instrukcji (przygotowania kąpieli). Dzięki nim mali programiści rozwiną swoje umiejętności, przy okazji świetnie się bawiąc!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Skierniewice Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76922 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Skierniewice Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76908 (1 egz.)
Rawa Maz. Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30170 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. Podręcznik pomocniczy dla rodziców i nauczycieli. Przewodnik dla dorosłych. Ostatnia część serii prezentuje i wyjaśnia wszystkie aspekty programowania, omówione w częściach 1-4. Dzięki dodatkowym informacjom i szczegółowo wyjaśnionym pojęciom można pomóc dziecku w nauce. Przewodnik strona po stronie przedstawia wszystkie kluczowe zagadnienia, a dodatkowe zadania pozwalają dzieciom pogłębić wiedzę. Książka zawiera porady techniczne na temat każdego języka omawianego w serii: Logo, Scratcha, Pythona, HTML-a i JavaScriptu, oraz wskazówki, jak radzić sobie z problemami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Skierniewice Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76937 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. Pierwsza książka z serii wprowadza czytelnika krok po kroku w podstawowe pojęcia związane z programowaniem. Naucz się pisać polecenia w kodzie, debugować kod, rozwiązywać najczęstsze problemy i używać algorytmów. Część 1 jest przeznaczona dla początkujących, dzieci w wieku powyżej 5 lat mogą z niej korzystać z pomocą rodziców lub nauczycieli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Skierniewice Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76938 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. Druga część serii jest rozwinięciem podstaw programowania i krok po kroku wprowadza pojęcia pętli i zmiennych. Naucz się korzystać z Logo i twórz programy oraz gry w Scratchu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Skierniewice Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76939 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Napisz Kod)
(Programowanie dla najmłodszych krok po kroku. Cz. 3)
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. Druga część serii jest rozwinięciem podstaw programowania i krok po kroku wprowadza pojęcia pętli i zmiennych. Naucz się korzystać z Logo i twórz programy oraz gry w Scratchu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Skierniewice Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76940 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. Czwarta część serii pozwala jeszcze bardziej rozwinąć umiejętności programowania. Opisano w niej krok po kroku sposób tworzenia stron internetowych w języku HTML. Naucz się programować w języku JavaScript i tworzyć interaktywne strony internetowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Skierniewice Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76941 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej