Domański Tomasz
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(2)
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
E-booki
(2)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Skierniewice Wypożyczalnia
(1)
Brzeziny Wypożyczalnia
(1)
Łowicz Wypożyczalnia
(1)
Rawa Maz. Wypożyczalnia
(1)
Autor
Bekker Alfred
(1679)
Vandenberg Patricia
(1164)
Doyle Arthur Conan
(637)
Wallace Edgar
(584)
Cartland Barbara
(494)
Domański Tomasz
(-)
Dickens Charles
(483)
Sienkiewicz Henryk
(481)
Shakespeare William
(448)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(433)
Waidacher Toni
(423)
Verne Jules
(391)
Kraszewski Józef Ignacy
(379)
Prus Bolesław
(369)
Twain Mark
(361)
Konopnicka Maria
(351)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(339)
Żeromski Stefan
(325)
Słowacki Juliusz
(316)
Conrad Joseph
(302)
London Jack
(298)
Dönges Günter
(286)
Montgomery Lucy Maud
(286)
Mahr Kurt
(284)
Darlton Clark
(280)
Ewers H.G
(278)
Mickiewicz Adam
(272)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Kühnemann Andreas
(258)
Калинина Дарья
(257)
Orzeszkowa Eliza
(256)
Francis H.G
(240)
Austen Jane
(233)
May Karol
(232)
Vlcek Ernst
(231)
Barner G.F
(229)
Autores Varios
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Stevenson Robert Louis
(214)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Żeleński Tadeusz Boy (1874-1941)
(211)
Kipling Rudyard
(205)
Howard Robert E
(204)
Hałas Jacek "Stranger"
(201)
Bazán Emilia Pardo
(200)
Balzac Honoré de
(195)
Goethe Johann Wolfgang von
(195)
Mark William
(195)
Andersen Hans Christian
(194)
Hoffmann Horst
(186)
Lenin Vladimir Il'ic
(185)
Alcott Louisa May
(184)
Kneifel Hans
(183)
Brand Max
(178)
Markiewicz Henryk
(173)
Verne Juliusz
(173)
Кир Булычев
(171)
Александрова Наталья
(169)
Dumas Alexandre
(167)
Wilde Oscar
(165)
Woolf Virginia
(165)
Kayser-Darius Nina
(164)
King Stephen
(162)
McMason Fred
(162)
Haensel Hubert
(159)
Колычев Владимир
(159)
Rawinis Marian Piotr
(158)
Rodziewiczówna Maria
(158)
Praca zbiorowa
(157)
Головачёв Василий
(155)
Collins Wilkie
(151)
Courths-Mahler Hedwig
(145)
Scott Walter
(145)
Leblanc Maurice
(143)
Fischer Marie Louise
(141)
Grey Zane
(141)
Cooper James Fenimore
(139)
Suchanek Andreas
(138)
Orwell George
(137)
Suchodolski Bogdan
(137)
Anton Uwe
(136)
Zola Émile
(136)
Thurner Michael Marcus
(135)
Simenon Georges
(134)
Galdós Benito Pérez
(133)
Oetker
(133)
Summaries Leader
(133)
Brendel Walter
(132)
Gast Lise
(132)
James Henry
(132)
Krzyżanowski Julian
(132)
Amescua Antonio Mira de
(131)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Edukacja prozdrowotna
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
Kaseta
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Skierniewice Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Wk-332, Wk-331 (2 egz.)
Brzeziny Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WK-164 (1 egz.)
Łowicz Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wk-169 (1 egz.)
Rawa Maz. Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wk-163 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Utworzenie naszego Wydziału przypadło na przełom wieków. Wchodziliśmy w tę nową epokę, profesorowie i studenci, ze znacznymi oczekiwaniami i nadziejami. Dla nas, politologów, otwierały się nowe możliwości prowadzenia badań systemowych, porównawczych, zgłębiania kwestii demokracji i aktywności obywatelskiej. Wkrótce jednak mogliśmy się przekonać, że ten nowy świat, którego musimy się uczyć – „świat niestabilny i nieprzewidywalny”, jak określił go wiele lat temu Zygmunt Bauman – ma także oblicze ataku na World Trade Center i wojny w Ukrainie. Pamiętajmy, że w tym świecie jest miejsce dla nas, mających wiedzę, wolne umysły i czułe serca! prof. dr hab. Alicja Stępień-Kuczyńska (dyrektor Instytutu Studiów Politologicznych WSMiP w latach 2008–2016) Jesteśmy całkowicie nowym Wydziałem stworzonym od podstaw przez zespół wykładowców akademickich oraz naukowców zajmujących się interdyscyplinarnie różnymi aspektami studiów międzynarodowych oraz nauk o polityce. Nie powstaliśmy z podziału dawnych struktur uniwersyteckich, lecz na bazie zupełnie nowej filozofii – otwartej na świat i ludzi oraz na dialog międzynarodowy w jego różnych wymiarach i płaszczyznach. Wiedzieliśmy od początku, iż tylko dobrze wykształcone młode pokolenie jest w stanie budować otwarte społeczeństwo XXI wieku. Pragnęliśmy przekazać naszym studentom otwartość na zmiany i ciekawość odkrywania wolnego świata. Chcieliśmy im zaszczepić wartości, którymi powinni wyróżniać się w przyszłości jako absolwenci uczelni wyższej i przedstawiciele inteligencji. Nasz Wydział powstał na dwóch solidnych filarach, jakimi są internacjonalizacja oraz interdyscyplinarność. Obu tych filarów w sferze biznesu, polityki i dyplomacji oraz kultury i mediów potrzebuje bardzo mocno nasze miasto, region i cały kraj. prof. dr hab. Tomasz Domański (dziekan WSMiP w latach 2008–2016)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem monografii jest prezentacja strategii rozwoju zagranicznych wielkopowierzchniowych sieci handlowych w Polsce po 1990 r. Polski model transformacji zaowocował niespotykaną — na tle innych krajów regionu — internacjonalizacją handlu. Zagraniczne sieci odegrały jednocześnie ważną rolę w modernizacji polskiego handlu stymulując szereg procesów innowacyjnych. W pracy ukazano strategie i pozycjonowanie wybranych sieci w stosunku do konkurencyjnych formatów hipermarketów oraz sklepów dyskontowych. W opracowaniu wykorzystano szeroko metodę studium przypadku, prezentując strategie wybranych zagranicznych sieci w Polsce i na świecie. Omówiono również wyniki własnych badań empirycznych zrealizowanych w 2021 r. wśród polskich gospodarstw domowych na temat ich zwyczajów zakupów w ulubionych zagranicznych sieciach handlowych. Niniejsza monografia wypełnia lukę badawczą dotyczącą analizy strategii rozwoju zagranicznych sieci handlowych w Polsce na tle szerszych procesów globalizacji handlu. Zarówno w Polsce, jak i za granicą, brakuje ciągle pogłębionych strategicznych studiów przypadku tej grupy przedsiębiorstw. Monografia ukazuje jednocześnie wyzwania strategiczne, przed którymi stają dzisiaj stacjonarne sieci handlowe. Tradycyjny handel wielkopowierzchniowy wymaga obecnie przedefiniowania wcześniej stosowanych strategii. Nowoczesne sieci wielkopowierzchniowe muszą umieć coraz lepiej wykorzystywać kanały online oraz wprowadzać innowacje w zakresie doskonalenia swoich formatów sklepów. Brak lub zbyt wolne wdrażanie koniecznych innowacji może okazać się zagrożeniem dla ich dalszego działania na rynku. Niniejsza monografia dopełnia wcześniejsze prace autora na temat strategii marketingowych dużych sieci handlowych oraz strategii rozwoju handlu.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej