Poziom profesjonalny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Skierniewice Wypożyczalnia
(1)
Łowicz Wypożyczalnia
(3)
Autor
Hubbard Peter
(1)
Jones Hywel
(1)
Lubińska-Bogacka Magdalena
(1)
Robinson Carole
(1)
Thornton Barbara
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
2001-
(2)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Wielka Brytania
(1)
Język
angielski
(2)
polski
(2)
Odbiorca
Dzieci
(700)
6-8 lat
(471)
9-13 lat
(316)
0-5 lat
(273)
Nauczyciele
(256)
Poziom profesjonalny
(4)
Rodzice
(254)
Szkoły podstawowe
(164)
Młodzież
(151)
Szkoły wyższe
(96)
14-17 lat
(95)
Przedszkola
(72)
Pedagodzy
(70)
Dorośli
(65)
Logopedzi
(56)
Szkoły średnie
(55)
Psycholodzy
(54)
Terapeuci zajęciowi
(52)
Nauczyciele przedszkoli
(48)
Klasa 3.
(46)
Klasa 1.
(44)
Studenci
(43)
Nauczanie początkowe
(42)
Klasa 2.
(41)
Psychoterapeuci
(30)
Terapeuci
(27)
Nauczyciele nauczania początkowego
(25)
Klasa 8.
(24)
Klasa 4.
(23)
Dyrektorzy szkół
(22)
Klasa 6.
(19)
Szkoły specjalne
(19)
Klasa 5.
(18)
Klasa 7.
(18)
Lekarze
(18)
Poziom podstawowy
(18)
Szkoły ponadpodstawowe
(18)
Bibliotekarze
(17)
Pedagodzy specjalni
(17)
Licea
(15)
Szkoły ponadgimnazjalne
(14)
Poziom zaawansowany
(13)
Fizjoterapeuci
(12)
Technikum
(12)
Cudzoziemcy
(11)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(11)
Nauczyciele szkół podstawowych
(10)
Uczniowie
(9)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(9)
C1 (poziom biegłości językowej)
(8)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(8)
Poziom rozszerzony
(8)
Pracownicy socjalni
(8)
Wychowawcy klas
(8)
A1 (poziom biegłości językowej)
(7)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(7)
Wychowawcy małych dzieci
(7)
18+
(6)
A1 poziom biegłości językowej
(6)
Dyrektorzy przedszkoli
(6)
Gimnazja
(6)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(6)
A2 poziom biegłości językowej
(5)
B2 (poziom biegłości językowej)
(5)
Chorzy z afazją
(5)
Menedżerowie
(5)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(5)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(5)
Szkoły zawodowe
(5)
Nauczyciele akademiccy
(4)
Nauczyciele języka polskiego
(4)
Opiekunowie medyczni
(4)
Osoby w wieku starszym
(4)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(4)
Prawnicy
(4)
4+
(3)
A2 (poziom biegłości językowej)
(3)
Arteterapeuci
(3)
B1 (poziom biegłości językowej)
(3)
Literatura polska
(3)
Nauczyciele edukacji zdrowotnej
(3)
Nauczyciele szkół średnich
(3)
Opiekunki i opiekunowie osób starszych
(3)
Poziom niższy średniozaawansowany
(3)
Położne
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Psychiatrzy
(3)
Ratownicy medyczni
(3)
4-7 lat
(2)
Adwokaci
(2)
Animatorzy
(2)
Aplikanci
(2)
B2 poziom biegłości językowej
(2)
C1 poziom biegłości językowej
(2)
Doradcy zawodowi
(2)
Dziecko autystyczne
(2)
Dziecko niedosłyszące
(2)
Grupa wiekowa Dorośli
(2)
Grupa wiekowa Dzieci
(2)
Klasa 0.
(2)
Temat
Język angielski
(2)
C2 Proficiency / CPE
(1)
Doradztwo zawodowe
(1)
Kariera
(1)
Pedagogika resocjalizacyjna
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Słownictwo
(1)
TEFL
(1)
Teoria nauczania
(1)
Więźniowie
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania
(2)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Sprawdziany i testy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Językoznawstwo
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łowicz Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2915J, 2916J, 2917J, 2919J, 2918J (5 egz.)
Książka
W koszyku
Problemy readaptacji skazanych i pomoc w ich resocjalizacji / Magdalena Lubińska-Bogacka. - Kraków : Petrus, copyright 2017. - 268, [1] strona : ilustracje ; 19 cm.
Problematyka reintegracji i readaptacji społecznej skazanych stanowi jeden z głównych obszarów badawczych współczesnej pedagogiki resocjalizacyjnej a w szczególności pedagogiki penitencjarnej. W monografii Wybrane problemy readaptacji skazanych oraz pomoc postpenitencjarna w działaniach resocjalizacyjnych zostały przedstawione różnorodne aspekty pomocy postpenitencjarnej dla osób skazanych. Przedstawiono je z perspektywy prawnej , pedagogiczno-psychologicznej i socjalnej. Ma ona charakter diagnostyczny. Całość opracowania można podzielić na trzy części. Pierwsza część poświęcona jest analizie literatury związanej z tematem readaptacji społeczno-zawodowej osób skazanych w systemie penitencjarnym. Głębszemu opracowaniu został poddany polski system penitencjarny w wymiarze pedagogicznym z uwzględnieniem wszelkich regulacji prawnych i systemowych. Następnie w dalszej części rozdziału można zweryfikować procedurę odbywania kary pozbawienia wolności w Polsce z postępowaniem z osobami skazanymi w innych krajach europejskich. W rozdziale tym opisane zostały również formy, struktury i organizacja pomocy postpenitencjarnej, która jest nieodzownym komponentem skutecznego powrotu skazanych do społeczeństwa. Ostatnim elementem , który został opisany w części pierwszej to także proces readaptacji społeczno-zawodowej osób odbywających karę pozbawienia wolności , jego zadania, funkcje oraz przebieg. Autorka wiele miejsca poświeciła współczesnym programom readaptacyjnym , które są realizowane w Polsce w zakładach karnych. Druga część dotyczy metodologii badań w którym opisana została grupa badawcza skazanych i narzędzia badawcze. Trzecia część ujmuje analizę wyników przeprowadzonych badań w środowisku izolacyjnym. W rozdziale tym przedstawione zostały wypowiedzi skazanych, wychowawców penitencjarnych i kuratorów penitencjarnych na temat rzeczywistej readaptacji społecznej więźniów, ich problemów i możliwości wprowadzania nowoczesnych rozwiązań readaptacyjnych . W zakończeniu autorka podaje szereg rekomendacji dla ulepszenia i sprawniejszego działania systemu penitencjarnego w Polsce , propozycje działań profilaktycznych i pomocowych na rzecz osób pozbawionych wolności i ich rodzin. Zawartość książki ma ułatwić zrozumienie trudności i problemów więźniów , z którymi stykają się w warunkach izolacyjnych i potem wolnościowych. Ze względu na to , że publikacja zawiera niezbędne informacje o charakterystycznych dla poruszanej problematyki zjawiskach i objaśnieniach kluczowych terminów, środki i metody oraz wskazania podstawy prawnej działania resocjalizacyjnego , opisuje teorie ,koncepcje i czynniki przestępczości , stanowi cenne żródło wiedzy dla studentów pedagogiki, prawa, pracy socjalnej, psychologii i socjologii, jak i dla osób ,którzy na co dzień zajmują się działalnością wychowawczą, profilaktyczną i resocjalizacyjna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łowicz Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36055 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łowicz Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3090J, 3088J, 3087J, 3089J, 3091J (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Skierniewice Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77646, 77645 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej