97776
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z.11)
Ze wstępu Autork i: „Czytanie sylab zbudowanych ze spółgłosek, z których jedna jest oznaczona dwuznakiem (Dz) jest nowym wyzwaniem dla dziecka. Nie wolno podawać dziecku nazw liter w dwuznakach! To właśnie dlatego dzieci nabierają przyzwyczajeń nazywania poszczególnych liter w dwuznakach, co bardzo utrudnia czytanie ze zrozumieniem. Ważne jest, żeby od pierwszej chwili przekazać informację, iż mamy do czynienia z jedną głoską, która ma dwa znaki. Nie należy także nazywać liter, mimo że dorośli mają takie właśnie przyzwyczajenia i często mówią: to litera „ce”. Jeśli podaje się dziecku informacje w tej formie, skupia się ono podczas czytania tekstów na obrazie liter, a nie na znaczeniu słów. Dlatego tak ważne jest, by ćwiczyć automatyzm rozpoznawania sylab poprzez etapy: powtarzanie, rozumienie, nazywanie (samodzielne odczytywanie)”.
Status dostępności:
Skierniewice Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 77427 (1 egz.)
Brzeziny Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39500 (1 egz.)
Łowicz Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 35775 (1 egz.)
Rawa Maz. Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30434 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Opis według okładki
Na okładce: Nauka czytania symultaniczno sekwencyjna
Uwaga dotycząca finansowania
Zrealizowano ze środków finansowych Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej